Če med vprašanji, ne najdete svojega, nam pišite na knjiznica@uni-nm.si
Kako se včlanim v knjižnico? V knjižnico Univerze v Novem mestu se lahko vpiše vsak, ki ob obisku izpolni pristopno izjavo in poravna članarino v skladu z veljavnim cenikom. Študentje Univerze v Novem mestu s statusom, osebe do 18 leta, brezposelni s potrdilom ZRSZ in člani ZBDS ob vpisu ne plačajo članarine. |
Ali si lahko izposodim gradivo brez članske izkaznice? Ne. Uporabniki ste dolžni ob izposoji gradiva predložiti člansko izkaznico ali osebni dokument ali študentsko izkaznico. |
Ali si moram knjige v knjižnici poiskati sam? Načeloma da. Knjižnica Univerze v Novem mestu svojim uporabnikom ponuja prost dostop. Uporabniki tako samostojno poiščete ustrezno gradivo v lokalnem katalogu knjižnice, preverite postavitev gradiva (signaturo) in gradivo poiščete na polici. V primeru težav se lahko obrnete na zaposlene v knjižnici. |
Koliko enot gradiva si lahko izposodim? Študenti dodiplomskega študija imajo omejeno izposojo na 10 enot gradiva, študenti podiplomskega študija pa na 15 enot gradiva. |
Koliko časa imam lahko doma izposojeno gradivo? |
Ali se zamudnina zaračunava za vse dni v letu? Ne. Zamudnina se zaračuna samo za tiste dneve, ko je knjižnica odprta. Zamudnina ni obračunana med prazniki, nedelje ter v času kolektivnega dopusta UNM. |
Kdaj pošljete 1. opomin? Prvi opomin pošljemo 11. dan po poteku roka vrnitve. Za gradivo, ki je namenjeno čitalniški uporabi in bi ga moral uporabnik vrniti do konca izposojevalnega dne, pa opomin pošljemo naslednji dan. Opomini se pošiljajo v e-obliki. |
Kako podaljšam rok izposoje? Rok vrnitve izposojenega gradiva lahko člani podaljšate na štiri načine: • ob obisku v knjižnici, • po telefonu 07 393 00 16, • po e-pošti na: knjiznica@uni-nm.si, • s pomočjo spletne aplikacije »Moj Cobiss (Moja knjižnica)« (potrebujete uporabniško ime in geslo). |
Kako pridobim uporabniško ime in geslo za spletno aplikacijo »Moj Cobiss (Moja knjižnica)«? Knjižnica vam pošlje povezavo kateri sledite. Povezava je aktivna 24 ur. |
Ali lahko gradivo rezerviram? Da. Gradivo lahko rezervirate v spletni aplikaciji »Moja Knjižnica«. Po prejemu obvestila na vaš e-naslov, vas bo gradivo čakalo v knjižnici 3 delovne dni. |
Potrebujem gradivo, ki ga knjižnica Univerze v Novem mestu nima. Ali ga lahko naročim iz druge knjižnice? Da. V primeru, da potrebujete gradivo, ki ga ponuja katera druga knjižnica, ga lahko naročite po medknjižnični izposoji. Naročilo pošljete na knjiznica@uni-nm s pripisom, da boste poravnali stroške medknjižnične izposoje. |
Ali lahko knjižnici predlagam nakup gradiva? Da. Predlog nakupa lahko sporočite preko elektronske pošte na naslov knjiznica@uni-nm.si. Prosimo, navedite osnovne podatke o gradivu: avtorja, naslov, leto izida, založbo, pri kateri je gradivo izšlo. |
Izgubil oziroma poškodoval sem izposojeno gradivo. Kaj naj storim? V primeru, da ste gradivo izgubili ali poškodovali, je potrebno nadomestiti izbrani izvod. Gradivo lahko kupite sami ali pa nov izvod naroči knjižnica (poravnate stroške nakupa). V primeru, da izgubljenega ali poškodovanega gradiva ni več možno nabaviti, plačate odškodnino za izgubljeni izvod oziroma se obrnete na vodjo knjižnice. |
Copyright © Univerza v Novem mestu Vse pravice pridržane |
Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje
Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.